31 december 2012

Letni pregled 2012


V glavnem sledim svojemu ustaljenemu načinu prikazovanja letne 'inventure'.
NOVO: Končno sem se vpisal v tečaj italijanščine na UNI3. Moral bi se že prej, saj je res lepa popestritev mojega vsakdana. S H. sva nekaj časa hodila na jogo v Gimnastično društvo Zelena jama, potem nas je bilo premalo in so zadevo ukinili. Je bilo koristno in skušala bova nadaljevati sama doma. Čisto nepričakovano so me povabili predavat kvalitativno metodologijo podiplomcem na Evropski center Maribor. Okorajžila sva se in si ogledala nekaj predstav v Sititeatru. Škoda, da se nisva spomnila že prej, saj je blizu in čisto zabavno.
PISANJE: Napisal sem recenzijo knjige o demenci in jo poslal v objavo, a še ni bila objavljena. Poslal sem tudi predavanje s konference VŠZNJ Prenos znanja v prakso; tudi še ni bilo objavljeno. Pisal sem dnevnik na Evernotes, blog Efemeride (93 zapisov) in blog Kvalitativno (39 zapisov). Na Netlogu nisem bil aktiven, tudi na FB-ju ne pišem več notic.

STROKOVNO DELO: Na magistrskem študiju VŠZNJ sem predaval eno popoldne o kvalitativnem raziskovanju. Na novo predavanja iz metodologije na podiplomskem študiju Socialne gerontologije na ECM AME. Nekaj malega konzultiranja za disertacijo Ž.T. in malo več za magisterij S.M.
BRANJE: 20 naslovov knjig, kot je razvidno na robu EF. Od časopisov spremljam Delo, Dnevnikov objektiv že tudi kar redno in revije Nat. Geo., Sci. Ill., Pogledi, občasno druge (Global, Mladina, SA Mind, PT, Psychologies). 
GLEDALIŠČE: V Drami sva si ogledala 6 predstav: Ustavljivi vzpon Arturja Uija, Bobby in Boris, Padec Evrope, Gospoda Glembajevi, Zang tumb tuum, Nevarna razmerja (Mb).
KONCERTI: 9 koncertov SF.
PLESNA TEKMOVANJA: Spremljala sva Anine nastope. 
RAZSTAVE: Rudi Skočir, Slo ilustracija, Kamila Volčanšek
SEJMI: Frankfurt po Frankfurtu in Slov. knjižni sejem.
KINO: Nevarna metoda, Železna lady, Oči, ušesa boga, Kako začiniti zakon, Šanghaj
ŽURI, GAVDE: gavda Kotnikov, Dobrije; RČM 60 let, Piknik FSD, upokojitev Lidije in Ivanke.
IZLETI:  Sv. Jakob, Rašica, Kr. gora, Mengeška koča, Snovik, Radenci, Vrhnika, Dragonja, Vrata, Vrhnika, Janče,
Strunjan. Na Gabrovko sva šla večkrat, posebno jeseni, ko sva pospravila sadje.
SPREHODI: poleg običajnega Žalskega parka še  Rožnik, Lipoglav.
LETOVANJE: Solaris (Tar-Poreč), letos dalj kot običajno.
POTOVANJE: po severovzhodni Sloveniji: Ptuj - Bukovniško jezero itd.
LIKOVNO: Fotografiral sem, urejal fotografije, nekaj malega risal (objavil na EF).
SPLET: Registriran sem na FB, WAYNU, Netlogu, Scribd, LibraryThing, Evernotes.
PRIJATELJI: Bogdan Babšek, internetni
UMRLI: Miran Trontelj, Janez Šemrov, Janez Bečaj, Marjan Kroflič
NAJPOMEMBNEJŠA DOŽIVETJA: Potovanje po SV Sloveniji, dopust v Solarisu
DOGODEK LETA: Solaris ali izlet v Vrata?
ZDRAVJE: b.p., pridobil kondicijo, dober vpliv joge
NEGATIVNO: Nepremišljen zapis o gavdi Kotnikov.
OCENA: Pestro, delovno. Nekaj novih korakov: UNI3, joga, ECM.

Ni komentarjev:

50.000

Dragi obiskovalci mojega bloga, danes smo prekoračili petdesettisoči obisk od začetka pisanja bloga, tj. od septembra 2010. To pomeni pribli...